Då har man blogg igen då...

Vet inte varför men det blev så att jag skaffade en ny blogg! Har typ aldrig tid å skriva mer än när jag är i skolan men det kanske räcker för å uppdatera folk lite lagom så man slipper höra sånt somngn bara spekulerar i högt!

På valborg fick jag verkligen en chock men nu vet jag iaf vad personen i fråga går för och kmr därmed inte berätta sånt som är privat för henne igen.

Är så trött på allt i mitt liv så nu ska jag bara lyssna på mig själv och skita i vad alla andra har för åsikter!


Vaknade i natt med hjärtklappning vet inte varför men jag var livrädd,jag måste verkligen drömma ngt riktigt läskigt när jag har vaknat med samma hjärtklappning och samma rädsla ntt efter natt efter natt...




Fattar inte varför allt ska jävlas hela tiden, alltid ska det vara ngt som krånglar.


"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig."             
                                                 Nalle Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0